Tortellini <3

Någon mer än jag som älskar tortellini?
Tortellini med ost måste vara de godaste man kan äta när man har bråttom och måste fixa något fort :D

Iaf, jag har precis komit hem från gymmet efter ett skönt bröst - och tricepspass. Övningar jag körde var:
Bänkpress
Rak hantelpress
Bröstpress (sittandes i maskin)
Tricepsdrag ovanför huvudet
Pushdowns
Cablecross (högt, lågt och mellanläge)
Avslutade med några övningar för magen

Till min stora förvåning var tjejerna från igår (jag tror iaf att de var de) och pumpade på som fan när jag kom dit. De var utan sin pappa idag, men de verkade klara sig bra ändå, tänkte jag, framt tills att de började köra axelpress. Inte bra, då de tränade triceps igår och för er som inte vet så aktiveras triceps i stor grad vid axelpress. Inte bra alls.

Avslutningsvis, vad kallar man en person som inte ser bra i webcam?



CAMILLA! De som fattar kan ju få en glass

Nu ska jag snart till göteborg och träffa Angelica

Chingaling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0