Regn

Nyss varit på banken och hämtat min lön, har även varit på statoil och laddat på min mobil, så nu kan jag smsa igen ;)

När jag var på väg hem från satoil i de äckliga vädret kom jag att tänka på ett avsnitt av "Next", ni vet de där programmet på MTW där fem idioter i en buss ska dejta en sjätte idiot som kommer på helt störda grejer som dom måste göra, typ kunna kasta vattenballonger på rätt sätt för annars är dom inte rätt man för henne eller nån sån skit. Iaf, i ett avsnitt var de en svensk med, och hon får frågan: Hur är de att dejta i sverige?
Idioten i fråga svarar: Vi dejtar inte i sverige.
Och då frågar hon som frågade om dejtingen: Vadå, så ni har typ arrangerade äktenskap där?
Och nu kommer de som gör mig sur, den svenska tjejen SKRATTAR till svar, så nu tror la varenda jävla amerikan att vi inte bara har isbjörnar på gatorna, utan att vi även har arrangerade äktenskap.
Åh herregud, vilka problem vi har här i världen..

De regnar fortfarande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0