NFL

Så stolt är jag, vann nyss min första match i Superstar Mode :D

Haha, efter en försäsong fylld med knappa förluster och förlust i första ligamatchen så kom äntligen första segern.
Matchen började dock illa då min egna spelare (Superstar Mode går ut på att skapa en spelare och sedan utveckla hans snabbhet, styrka, kast osv och göra karriär med den spelaren) tappar bollen efter en misslyckad snurr, och nån back i Dallas Cowboys får tag i bollen och löper 89 yards och fixar en touchdown.
Men min kära Jason Knight (min spelare) tar sig i kragen och fixar en touchdown på 2 yards och ställningarna är lika.
Böljande spel fram och tillbaka, men nån gång i andra quarten får jag läget. Centern passar bak till quarterbacken som lämnar över bollen till "mig", jag drar mig åt vänster och ser att lagets left tackler lyckats få ner sin spelare på marken och guarden innanför honom har koll på sin gubbe, så jag löper igenom och har tur när en defensiv spelare är på väg mot mig men någon i mitt lag hinner upp och tacklar honom och de är fri väg för mig.

Lite senare i matchen uppstår nästan en identiskt situation och jag gör ytterligare än touchdown.
Slutresutat: Dallas Cowboys - Miami Dolphins 7-21

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0