Göteborg

Idag vaknade jag runt 12.30 nån gång, gick upp ur sängen och duschade, sedan åt jag frukost, klädde på mig och sådant.
Efter de åkte jag in till göteborg och var med Nella hela dagen. VI åkte hem till hennes pappa i frölunda, men jag fick inte komma in :( XD Så vi gick till en lekplats och skulle gunga, men Nella den tönten vågade inte för de var ett pyyyyyttelitet spindelnät i hennes gunga. Så vi satt  på den "mjuka asfalten" vid gungorna och hade kanonkul :D

Efter de åkte vi till frölunda torg och åt på donken (eller, jag åt) och efter de gled vi runt och hade skitkul i frölunda köpcenter (eller vad de heter?).

Sedan åkte vi in till stan, glassade runt där.
Nella ramlade på spårvagnspåret, smartass ;)

Sedan åkte vi hem, nanana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0