En start

Första inlägget nu då, woow 8-)

Varit hos kiropraktorn idag och fixat (eller iallafall försökt?) min rygg som jag haft problem med i ca 4-5 år nu.
Det visade sig att hela min rygg var skev, och de gjorde att jag gick.. snett? Och att jag tog kortare steg än vad jag annars skulle ha gjort. Men hursomhelst, efter att kiropraktorn knäckt min rygg på tre ställen kunde jag räta på ryggen på ett sätt jag aldrig kunnat göra tidigare, haha xD plus att min naturliga steglängd ökade med fantastiska tjugo centimeter!
De firade jag med en kopp chocklad och promenad runt i kungälv.

Sedan åkte jag hem och har suttit och spelat NFL 08 och Fifa 09 i stort sätt hela dagen ^^

Imorgon är de biceps- och ryggpass som gäller, ska även försöka få in lite ben eftersom dagens gympass inte blev av då jag var hos kiropraktorn. Och efter gymmet ska jag göra ett försök att skriva ihop en gymrapport, få se hur de går.

Nu ska jag ta de lugnt, käka youghurt och müsli, lyssna på musik och vara inne på flashback (för er som undrade då)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0