Sveriges landslag...

Jag har varit dålig med att uppdatera den här veckan, illa illa.
Men nu ska jag iallafall skriva lite :D

Jag har precis varit på gymmet, sitter nu inne på msn och lyssnar på musik. Senare kommer Jonas hit, jag ska ge honom en lektion i hur man spelar fifa. Och sedan ska vi se Sverige - Finland.

På tal om Sverige, sveriges landslag, eller åtminstonde styrelsen, är ett skämt. Helt åt helvete idiotisk taktik som går ut på att mittbackarna slår två passningar mellan sig sjävla, sen ska Mellberg tjonga bollen allt vad han har upp mot offensivt straffområde där (oftast) Zlatan ska försöka få ner bollen och göra mål, och då mot tre eller fyra försvarare. Övriga svenska spelare ligger i höjd med mittcirkeln.

Sedan tar Lagerbäck ut helt hemskt dåliga startelvor med lirare som Mikael Nilsson, Daniel Andersson och Anders Svensson. Att spelare som Bajrami, Elm (Rasmus och Viktor) Wernblom och Toivonen inte får chansen från start är idiotiskt!

Bort med Lagerbäck säger jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0