TRÖTT

Att säga att jag är lite trött är en underdrift.. Jag vill bara gå och lägga mig och vakna om en vecka eller två. Vet inte vad det är med mig.. :s

Är hemma nu efter en extremt seg måndag, böh. Var på gymmet, kände mig extremt trött och seg. Inget tryck alls i brösten, failade i bänkpressen redan på 50 kg efter sex reps på andra settet.
De övningar som gick skapligt var hantelpress och cablecrossen, sedan gick alla tricepsövningar mer än okej, brukar alltid faila på sista settet, men klarade alla set utan problem idag.
Skulle även köra axelpress, misslyckades TOTALT! Måste ha sovit för lite inatt eller något sådant..

Jag lyckades även med konststycket med att dra av linan från maskinen man gör push downs med, fråga mig inte hur jag lyckades :o

Nu sitter jag här och ska skaffa en bild på en person som jag ska använda i min engelskaläxa som går ut på att man ska ta med bild, komma på ett namn samt ett brott personen på bilden har begått, så ska man sätta ihop en sorts efterlysning på honom/henne. Spännande?

Kommentarer
Postat av: Elin

låter inte kul med läxa. Men roligare än våran engelska läxa iaf =)

2009-09-01 @ 18:04:10
URL: http://tvillingblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0