Tisdag, tredje dagen i skolan

Kändes till en början som en väldigt seg dag men det löste sig tillslut, typ xD

Började med engelska, fick läxa första lektionen, känns bra. Dock var inte läxan så jobbig. Ta med bild på en person, döpa personen på bilden till något och komma på ett brott denna person kan ha gjort. Sedan nästa engelskalektion ska vi göra "efterlysningsposters", eller var jag helt ute och cyklade om jag förstod att det var läxan?

Efter engelskan hade vi håltimma från 10.50 till kl 12.55, så då blev det biljard i sundahallen.
Efter det var det företagsekonomi som stod på schemat, vi skulle börja 12.55 och hålla på i lite över en timme, och sedan ta tio minuter rast och sedan hålla på tills 16.10. Nu blev det inte så utan vi slutade 14.05 istället, inte helt fel alls.

Hade tänkt gå till gymmet efter skolan men skippade det då jag haft ont i en ljumske hela dagen och det var benpass jag tänkt köra, plus att jag var för hungrig för att kunna tänka på något annat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0