Skön dag idag :)

Denna dag har varit helt underbar, varmt och soligt hela dagen! :D Gillar det skarpt.
Kolla, jag är brun, de är inte du :D



Mitt ansikte ser.. konstigt ut?

Iaf, efter att ha solat hela dagen så åkte jag till gymmet, det gick kanon (y) Körde som tidigare nämnt rygg och biceps, något som alltid är sjukt tungt och tråkigt, men idag gick de jättebra och greppet som annars brukar brista höll hela tiden, riktigt skönt.
Dagens fail var dock att jag tog en vattenflaska som jag för ett tag sedan hade haft Xanté i, vattnet smakade inte så jättegott kan jag lova XD
Xanté är, för er som inte vet, päroncognac med en alkoholhalt på 40%.

Efter jag gymmat så fick jag av sportlife ett "startpaket" innehållande tio gratis solningar och tio gratis massage, jag fick vattenflaska och handduk, och fem gartis heldagskort som jag kan ge bort till någon som vill prova på att träna på sportlife. Om någon vill ha ett är de bara att säga till ;) :D

Kolla här kära läsare, jag håller på att få hår som ni alla tyckte jag skulle skaffa


Ursäkta min pose som failade totalt..
men anyway, håret måste ju vara minst 4 mm långt nu :D

Och sist men inte minst, jag skrev i ett tidigare inlägg om ett program där man kan spara låtar från Spotify.
Det programmet hittar ni här.

Det funkar på de viset att man helt enkelt spelar in låtarna från spotify, så har man en stor spellista är de bara att börja spela in från översta låten, och sedan får man lyssna igenom alla låtar medans man spelar in. Det bästa av allt är att du inte behöver göra mer, programmet känner av när en låt tar slut och nästa börjar, den döper även låtarna och det blir mp3format av det hela. Kanon

Kommentarer
Postat av: Sofie Nilsson

porr.. :O

2009-08-06 @ 22:36:48
URL: http://sofiesomfan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0