Skolstart

Första skoldagen idag. Gick förvånansvärt.. snabbt, och väldigt lätt.
Att komma upp var inte heller några problem, inte det minsta trött när ajg vaknade. Jävligt skönt.
Däremot igårkväll när jag skulle somna, herregud.. La mig i sängen vid 22.31. Klockan 23.40 går jag upp och dricker, inte alls trött. Två timmar och ett hundratal vändningar i sängen går jag upp igen, dricker lite, går på toa. Sedan helt plötsligt, vaknar jag av min hemska alarmsignal och förstår att nu är verkligen sommarlovet slut.

Går upp ur sängen, tar fram några kläder och går och duschar. Rakar mig, klär på mig, käkar frukost, fixar håret (jo, mitt hår kan fixas nu), tar på parfym, på med skor och går ut. Kanon, de regnar också.
Möter Jonas som är tuff sjuttonåring och åker moppe (H)
Jonas är blond och har varken busskort eller pengar med sig till bussen men har tur och får åka med ändå.

I skolan var det.. fart.  Vi är nu trettio pers i vår klass, många :o

08 SPE (y)

Kommentarer
Postat av: OnlyJoniz (Jonas )

HAHaha ibland lyckas jag asså :$

2009-08-24 @ 20:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0