Fjårwtis?

Är du i fjortiszonen?

Får du 18 eller över är du en fjortis..





[x] Du har bilddagboken.

[x] Du har över 20 bilder på dig själv där.

[ ] Du ersätter S med Z = Ibland

[ ] du pratar i stil med "han bah .., och "hon bah"

[ ] du använder uttrycket DAAH?

[x] du har ägt en nokia 3310?

[x] du har laddat hem ringsignaler för pengar.

[x] du lyssnar på Green Day.

[ ] du har träffat mindre än 9/10 av dina kontaktlista på   din msn.

[ ]du lyssnar på techno för att de är "häftig"

[ ] du är medlem i lunarstorm.

[ ] du vaknar med huvudvärk oftare än varannan lördagagsmorgon?

[ ] du har aldrig arbetat

[ ] du tycker att din mobiltelefon tar fantastiska bilder

[ ] Msn är ditt liv

[ ] du skriker " Heeej " i korridoren och kramar dina vänner som om det var 5år sen du såg dem sist.

[x] du dejtar spegeln minst 10ggr/dag

[ ] det var ett halvår sedan du såg en nyhetssändning

[ ] du tycker att sverigedemokraterna är coola

[ ]  du tjuvröker

[ ] du säger " jag döör " ofta? och "jag dog"

[ ] du har ofta en klubba i munnen, och tycker det är sexigt

[ ] du kör med hjälmen hängades på cyckeln?

[ ] du har med plattång till skolan

[/] du använder Daxwax, trots varningarna om hårlöshet (har inget hår nu, men annars använder jag daxwax)

[ ] du tycker att dom medföljande lurarna till din mp3 är skitbra

[ ] du diggar Eddie Meduza?

[ ] du låtsas att du inte har några föräldrar som säger att du ska vara hemma kl 12

[ ] du har en mobil värd över 1500kr

[ ] du handlar godis mer än en gång per dag för att skolmaten är äcklig?

[ ] dina föräldrar betalar godiset?

[ ] du vet inte vad din mobilräkning uppgår till?

[x] du har keps?

[ ]du kan inte spela ngt instrument

[ ] du tuggar mer än 5 paket tuggummi/vecka

[ ] du har färgat håret?

[ ] du har inte varit i en kyrka på 10 år

[ ] du läser frida

[ ] du kan bli störtkär i någon på ca. 10 min ?

[ ] du lyssnar på RixFm



?

Jag klarade mig, wohu

Kommentarer
Postat av: sofiesomfan

jag fick 8 (a)

2009-08-09 @ 21:17:53
URL: http://endastsofie.blogg.se/
Postat av: Anonym

"du använder Daxwax, trots varningarna om hårlöshet (har inget hår nu, men annars använder jag daxwax)"



hahah var det bara jag som tyckte det var roligt?xD

2009-08-15 @ 21:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0