På väg hem igen

Hej alla, nu sitter jag i bilen på väg hem med min systers laptop i knät. Ser att många av er varit inne och läst min blogg trots att jag inte skrivit något sen i fredags, kul att se :D

Har då precis lämnat Mellbystrand och Laholm, är i höjd med Halmstad nu tror jag.

Vi kom till Mellbystrand runt klockan fyra i fredags och.. jadu, då gjorde vi inget först, vi "installerade" oss i stugorna vi skulle bo i, sedan åkte jag, Robin och Kim med P-son som körde runt oss femhundra varv runt Laholm, och ur stereon varvades dansbandslåtar med.. rap das armas.

Efter de gjorde vi inte så mkt, gick mest omkring i Mellnbystrand och.. gick.
Sedan på kvällen var de käk på "Strand 12" som gällde.

Lördag: vaknar runt 10-tiden, alla äter frukost och sånt, sen var de ner till stranden som gällde.
På stranden var de jetski-sm som stod för de underhållande.
De var varmt och sol, men tyvärr blåste de ganska mkt, så jag fick gå runt där med en fruktansvärt ful, blå jacka. Den är så ful så jag ska ta nåt kort och lägga ut på den sen.

Denna kväl grillade vi. Själva grillningen gick la.. lite sisådär om man säger så. Men de blev gott ändå med potatisgratäng och lite annat :D

"Sisten i efter att vi badat är en kärring"


Ska försöka ladda upp lite bilder senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0