Gymmet snart

Jag har legat ute hela dagen idag i solen och presat, så jag är nog genomstekt nu. På tal stekt, åt precis mat.
Grillat kött, potatisgratäng och sallad, de är ju så jäkla gott! Älskar grillat kött och annan mat som är typisk för sommaren. det borde vara sommar året runt så man kunde leva på grillat kött, grillad kyckling med potatissallad, räkor med aioli, revben och allt annat gott som man bara äter nu under sommaren.

Nu bär det snart iväg till gymmet, om ca 4 minuter måste jag gå. På schemat står idag biceps och rygg, första gången jag kör de på Sportlife, ska bli spännande och se om det är nån skillnad emot mitt gamla gym.

Vänta lite, ska bara döda en fluga.... så, asså jävlar vad jag hatar alla små insekter som flyger omkring och velar! Jag vill bara skjuta dom eller nåt. Värst är ju myggen, har dock klarat mig väldigt bra ifrån myggbett denna sommar, men idag har jag fått fyra myggbett.


Jag såg även att två stycken ville ha programmet där man kan spara låtarna från spotify, ni ska få det senare ikväll, för nu hinner jag inte lägga upp det för jag måste gå nu.

Ha de fint alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0