Fantastisk kväll

Jag har haft en så fantastiskt rolig kväll.
Det hela började med att jag skulle åka in till Göteborg och träffa Jonas och hans kompis Oscar.
Vi började med att åka hem till någon (som inte var hemma) med pool, och Jonas och Oscar tog sig ett dopp xD Jag nöjde mig med att kolla på. Sedan efter det åkte vi hem till Oscar, jag lämnade min väska och vi lirade lite "Left 4 dead" och "guitar hero".
Efter det drog vi ut på stan där vi träffade Oskar med K, Elin och Kicki. Sedan slösade lite tid på att vänta på Mattias och Anton som hade med sig två randoms..
Vi tog en helt meningslös promenad till Kungsportsplatsen där vi drack lite, efter det gick vi vidare runt i stan, och sen helt plötsligt hade Anton och Mattias med sällskap försvunnit.

Jag, Jonas, Oscar, Oskar med K, Kicki och Elin gick runt och hade blandannat tävlingar som gick ut på att springa upp för trappor, inte helt nyktra XD

Efter att vi gjort det ett tag skulle de tre sistnämnda hem, och jag, Oscar och Jonas drog hem till Oscar. Där kom vi på den briljanta idén att vi ska klä oss i skitfula kläder, gå ner till en statoil och handla. Allt fångat på film, får se om det ska publiceras imorgon XD

Efter det bestämda vi oss för att skämma ut oss ännu mer, så vi bestämde oss att ta en joggintur iförda endast kalsonger och skor, även det fångat på film.

Just nu är det Guitar Hero-spelande som gäller :D

Kommentarer
Postat av: Sofie Nilsson

haha, sjuka ni är :D

2009-08-09 @ 17:00:31
URL: http://endastsofie.blogg.se/
Postat av: Sara

hahha asså jävla TÖNTAR, hur gammla är ni 17? nämner ungefär i varannan mening att ni inte var nyktra och spelar in någon jävla video där ni står och tror er? sorgligt! menmen alla växer la inte upp lika snabbt antar jag.. 17, fula och står och tror sig bara för att ni har druckit lite?? ILLA!

jaja hoppas du fortsätter med ditt lilla wannabe liv som bloggare och hoppas att du aldrig växer upp, kommer bli grymt kul att se dig där 25 år och fortfarande stå och vara stolt som FAN över att du inte va helt nykter!



2009-08-11 @ 00:09:09
Postat av: jonathan

men snälla lilla du, ingen har tvingat dig att kolla på videorna. Tycker du att vi tror oss? Nej, vi tror oss inte, vi har förfan på oss de fulaste som vi kunde få fram i lägenheten.

Angående de där om att vi var nyktra eller ej, vad har de med saken att göra? Om du inte gillar vad jag gör ¨på min fritid behöver du inte heller kommentera de, för du känner inte mig och jag känner inte dig. Och jag är inte stotlt eller något över att jag var full, de har jag aldrgi sagt och kommer aldrig att göra. vad skulle de finnas att vara stolt över egentligen? :s vi var tre kompisar som inte hade något att göra, men om de sör dig så mkt så var de ju synd för dig

2009-08-11 @ 21:50:38
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0