Dag i Göteborg

Idag, kära läsare, har jag varit i Göteborg i stort sätt ända sedan jag vaknade. Vaknade runt 11.20, tog mig upp och duschade, klädde på mig, fixade mig och åt frukost.
Framme i Göteborg skulle jag träffa Noemi och Louise som åkt upp från Halmstad, men när jag kom dit så.. var inte de där helt enkelt xD Fick snällt vänta på dem på emotrappan, jag kände att jag passade in där, verkligen. Dock var det inga läskiga emos där.

Efter att ha suttit där i tjugo minuter (minst :o) dyker de upp. Sega är bara förnamnet.
Vi gick runt i Nordstan och typ.. utanför? x)
Eftersom de kommer från Halmstad fick jag vara guide, wohu.
Jag guidade oss in på shock, och rysningar gick längs med hela ryggen kan jag säga. Jag vet inte varför, men jag tyckte att de var riktigt obehagligt att vara där inne. En sak jag inte förstod (och inte N&L heller tror jag?) var att det var 18årsgräns på lackkläder, någon som kan förklara varför för mig?

Efter den upplevelsen skulle vi leta upp Red Devil, och det gick ju sådär.. Men efter mycket om och men hittade vi (läs: jag) det vi letade efter. Louise blev ägare till en adidaströja och 800 kr fattigare.

Sedan klockan 17:00 gick deras buss till Halmstad och vi sa hejdå vid Nils Ericsson.
Några minuter efter att de åkt så kom Kicki och gjorde mig sällskap, och strax efter det kom Elin, så vi gick runt på stan och kollade på olika "street performers".

Sedan vid klockan åtta gick våra bussar hem så det var dags att säga hejdå.


Kort och gott, det var en rolig och trevlig dag, tack alla inblandade :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0